Nakon što je Peugeot predstavio novu generaciju modela 208, odlučili su se predstaviti  i SUV model – 2008.

Peugeot 2008 će sigurno biti mnogo veći prodjni hit od svog manjeg rođaka uzimajući u obzir interesovanje kupaca za SUV modele.

Peugeot 2008

Prva generacija modela 2008 je došla na tržište 2013 kao zamena za karavan 207 koji ipak i nije dobio svog naslednika u modelu 208. Uzimajući u obzir interesovanje za prvi model, u Peugeotu su se odlučili na dalju razvoj i proizvodnju nove generacije.

Glavni aduti ovog kompaktnog srossovera su atraktivni dizajn, moderan enterijer i široka ponuda ekonomičnih benzinskih i dizel motora, kao i električna varijanta pod oznakom e-2008.

Peugeot 2008

Peugeot 2008 – Savršenost dizajna

Sve što ste imali prilike da vidite u velikim crossoverima 3008 i 5008 je odlično prilagođeno za manji 2008. Dizajn je jedinstven i totalno svež, pa se ovaj automobil može lako istaknuti u segmentu subkompakt srossovera. Veruje se da će svojim dizajnom privući oba pola kao i mlađe i starije kupce.

Peugeot 2008

Uz standardnu ponudu boja, Peugeot u ponudi ovog modela posebno ističe Elixir crvenu, Fusion narandžastu i Vertigo plavu boju. Osim razlika u paketima opreme, kupcima će biti dostupne i razne mogućnosti dodatne personalizacije vozila.

Dimanzije vozila su 4,3×1.77 metara, što govori da je porastao 14cm u dužinu i 3 cm u širinu, dok je međuosovinsko rastojanje veće za 7cm u odnosu na prethodnika i iznosi 2,6 metara.

Na zadnjoj klupi ima sasvim dovoljno mesta za 3 putnika a gepek ima zapreminu od 434 litre.

Novi Peugeot 2008 će biti dostupan u 4 paketa opreme: Active, Allure, GT Line i GT.

Što se tiče agregata, u ponudi su tri benzinska i dva dizel motora. Sve varijacije dolaze sa prednjim pogonom. Ponudu benzinaca čine tri varijacije 1,2 litrenog 3 cilindričnog turbo motora. Prvi je PureTech 100 S&S BVM6, a kao što mu i samo ime kaže ovaj pogonski agregat razvija snagu od 100 KS te je uparen sa 6-stepenim ručnim menjačem.

Sledi PureTech 130 S&S BVM6, a ovaj će motor biti moguće upariti i s 8-stepenim automatskim (shift & park by wire) menjačem (EAT8) s ručicama na upravljaču. Vrh ponude će činiti PureTech 155 S&S EAT8 koji će biti dostupan samo u GT varijanti.

Onima koji žele dizelske motore na raspolaganju će biti dve izvedbe 1,5-litrenog 4-cilindričnog HDi motora. Slabija verzija je BlueHDi 100 S&S BVM6 snage 100 KS i uparena s ručnim 6-stepenim ručnim menjačem. Vrh dizelske ponude čini BlueHDi 130 S&S EAT8 snage 130 KS i standardno uparen s 8-stepenim automatskim menjačem.

Model e-2008 će biti prvi peugeotov električno pokretani SUV. Ovaj će automobil pokretati 100 kW (136 KS) snažni električni motor sa permanentnim magnetom. Motor razvija i najveći obrtni moment od 260 Nm koji je dostupan odmah u startu.

Nadalje, tu je i litij-ionska baterija kapaciteta 50 kWh i to bi trebalo osigurati autonomiju od oko 310 km prema WLTP-u. Baterija dolazi s garancijom da će i za 8 godina, odnosno 160.000 pređenih kilometara i dalje imati 70% svog kapaciteta.