Sprinter Petronas Edition – Ovakav šlep želite da vidite kada ste u nevolji
Prošle godine Mercedes-Benz Sprinter proslavio je 25. godišnjicu. Originalni model je pokrenut 1995. godine kao zamena za stari TN. Poljska kompanija Kegger koja modifikuje kargo vozila odlučila je da Sprinteru napravi rođendanski poklon u obliku specijalnog izdanja kamiona šlep službe.
Ovo što vidite na fotografijama nije službeni Mercedes-AMG već ograničeni model kojim Kegger slavi 25 godina postojanja Sprintera. Logično, planirano je da se simbolično proizvede samo 25 komada ovog specijalnog vozila.
Sprinter Petronas Edition
Dobio je ime Sprinter Petronas Edition, a odlikuje ga boja nadahnuta F1 takmičenju. Kamion je zasnovan na najsnažnijoj verziji Sprintera dostupnoj u Evropi. 319 CDI ima 3,0-litarski V6 turbo dizel agregat sa 190 KS i obrtnim momentom od 440 Nm usmerenim na zadnju osovinu putem sedmostepenog automatskog menjača. Ovo je jedan od retkih šlep kamiona koji ćete ikada videti a da je opremljen vazdušnim vešanjem.
Vizuelno sadrži nekoliko revizija, uključujući potpuno novi prednji odbojnik sa većim usisnicima vazduha i modifikovanim spojlerom. Zatamnjena maska hladnjaka i crni 18-inčni aluminijumski točkovi zaokružuju ovo vizuelno poboljšanje.
Kada uđete u kabinu kamiona, otkrivate neočekivano ugodnu atmosferu. Alkantara sa istaknutim zelenim šavovima, osim na sedištima, može se videti čak i na instrument tabli i oblogama vrata. Dodatna zvučna izolacija u kombinaciji na nadograđenim audio sistemom trebala bi stvoriti lepo mesto za provođenje radnog dana.
Ovako „spakovan“ kamion kompanija Kegger ceni 125.000 €.
Kegger
2009. godine se mala grupa ljudi koja posluje u industriji komercijalnih vozila okupila pod zajedničkim motom stvaranja potpuno drugačije karoserije za transportere. Vodili su se jasnim ciljevima: kvalitet, lakoća i trajnost proizvoda. Od starta su želeli da dizajniraju i rade masovnu proizvodnju karoserije koja će se nositi i sa najzahtevnijim kupcima. Tako su stvorili koncept čija se implementacija i konstantno usavršavanja nastavlja do danas.
Masovno su prisutni u većini evropskih zemalja i sledeći korak im je značajno proširenje postoječih proizvodnih pogona.